Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sushi Time Westwijk. Meer weten? Ontdek meer
Esther
25 jun 2026 om 20:04
Heerlijk gegeten! Op tijd bezorgd!
Yannick
24 jun 2026 om 12:54
Zeer teleurgesteld. Bijna 1 uur 40 minuten moeten wachten, bestelling was onvolledig en we moesten meerdere keren bellen. Extra jammer omdat dit een maaltijd was om een overwinning te vieren. Helaas een teleurstellende ervaring.
Roel
22 jun 2026 om 23:26
De sushi was ok maar bijna 2 uur na bestellen pas gekregen
Anouk
21 jun 2026 om 21:25
Service qua bezorging is goed, ook netjes verpakt in doosjes. Alleen de kleinste sushi stukjes die we ooit gezien hebben. Echt mini maki’s. Rijst bij de nigiris viel uit elkaar. Smaak was prima/redelijk, maar betreft echt miniatuur sushi. Zonde!
Monique
18 jun 2026 om 21:38
Heerlijk eten, prima verpakt, precies op tijd bezorgd.
Hannah
14 jun 2026 om 9:47
Heerlijk gegeten!
Claudia
13 jun 2026 om 22:33
Duurde anderhalf uur voordat het pas kwam. Eten was wel lekker gelukkig.
Delphine
9 jun 2026 om 20:58
Heel lekker and ook heel op tijd! Geweldig!
Charlotte
5 jun 2026 om 20:35
Normale bezorging duurt 45-60 min, mijn bestelling kwam pas na 90 min of misschien wel langer aan. Ik dacht ik ga de pushpop proberen maar ik kreeg met geen mogelijkheid de sushi uit de rol, ik heb het met mes en lepel eruit moeten halen.. Jammer..
Jeffrey
3 jun 2026 om 13:11
meer dan 1.5 uur moeten wachten op m’n bestelling. Geen aanrader als je hongerig bent.
M
1 jun 2026 om 8:13
Was heerlijk.
Alan
26 mei 2026 om 21:12
1.2 hour late. No messages. Below average sushi